24/7 storingsservice phone 24px wit (06) 305 963 87

24/7 storingsservice
(06) 305 963 87

Werkwijze & tarieven

Electro Jera is een erkend storingsdienstbedrijf dat 24 uur, zeven dagen per week voor u klaar staat om electrotechnische storingen op te lossen. Onze werkwijze bestaat uit drie onderdelen: vakmanschap, transparantie en klantgerichtheid. Het is onze taak om de stroomstoring of kortsluiting te verhelpen en de installatie óf vervanging van een groepenkast uit handen te nemen. Daarnaast werkt Electro Jera volgens NEN 1010 en NEN 3140 richtlijnen, waardoor wij inspecties voor diverse particuliere klanten mogen uitvoeren. Wilt u meer informatie? Bel met een van onze servicedienst (085) 130 34 23


De Electro Jera meldkamer

Bij Electro Jera begrijpen we dat een stroomstoring hinderlijk kan zijn. Daarom heeft Electro Jera op ieder moment van de dag een erkend elektricien voor u klaar staan. Bij spoedgevallen kunt u gebruik maken van onze 24-uurs service. Onze meldkamer zorgt ervoor dat er binnen twee uur een professional bij u langskomt. U kunt telefonisch contact opnemen via het storingsdienstnummer (085) 130 34 23. Wij vragen u vriendelijk het probleem zo goed mogelijk te omschrijven en daar waar nodig een aantal controles uit te voeren, zodat onze elektricien zo efficiënt mogelijk te werk kan gaan.

Het Electro Jera Storingsdienstformulier

U kunt ook uw vraag stellen door het online storingsdienstformulier in te vullen. Klik op het contactformulier en vul de gemarkeerde velden in. Onze helpdeskmedewerker neemt zo spoedig mogelijk contact met u op. 

 

24-uurs Electro Jera Spoed Service

Wanneer u beroep doet op onze 24-uurs service, zorgt onze meldkamer ervoor dat er binnen twee uur een van onze storingsdienstmonteurs bij u voor de deur staat om het probleem te verhelpen. Indien het niet mogelijk is om binnen dit tijdsbestek ter plaatse te zijn, zal onze elektricien direct contact met u opnemen.


Eerste kennismaking met onze storingsdienstmonteur

Als onze storingsdienstmonteur ter plaatse is wordt de melding nogmaals met u doorgenomen. Wij gaan ervan uit dat de storing binnen een uur volledig kan worden verholpen. Wanneer dit niet het geval is zorgt onze monteur voor een tijdelijke oplossing. Er wordt een vervolgafspraak met u ingepland om het probleem te verhelpen. Indien het aanpassingen aan de installatie betreft conform de installatienormen, kunt u een prijsopgaaf opvragen bij onze monteur.



Wat u moet weten over de eerste afspraak

Bij een eerste afspraak worden er geen installaties aangepast of graaf- en breekwerkzaamheden uitgevoerd. Indien de elektrische installatie vernieuwd moet worden wegens brand- of waterschade zorgt onze monteur ervoor dat u dezelfde dag geholpen wordt. Deze werkzaamheden vallen buiten de storingsdienstmodule, vandaar dat de arbeidsuren en voorrijkosten in rekening worden gebracht. Met uw goedkeuring wordt er een tweede afspraak ingepland om de overige werkzaamheden uit te voeren.


Betalingsmogelijkheden

Bij voorkeur PIN, maar contant behoort ook tot de mogelijkheden. Onze monteurs hebben een mobiel pinapparaat bij de hand zodat betalen een fluitje van een cent is. Heeft u geen pinpas of contant geld op zak? Dan vragen wij u vriendelijk een machtigingsformulier in te vullen. Wanneer u voor deze optie kiest is een legitimatiebewijs vereist. Hierbij wordt uw BSN-nummer NIET genoteerd ten behoeve van uw privacy. De administratiekosten van deze machtiging bedraagt €18,00. Indien u van het machtigingsformulier gebruik maakt dient u het openstaande bedrag binnen 14 dagen op onze bankrekening te storten. Wanneer de vervaldatum bereikt is zullen wij ons beroepen op de wettelijke incassoregeling. electro-jera hanteert een boete van 15% over het openstaande bedrag met een wettelijk minimum van €40,00 (excl. btw).


Garantie

Electro Jera geeft op alle werkzaamheden die uitgevoerd zijn door onze storingsdienstmonteurs een garantie van drie maanden. Om gebruik te maken van deze garantie moet uw installatie voldoen aan de installatienormen van NEN 1010 en NEN 3140. Voor meer informatie kunt u terecht bij onze monteur of neem contact op met onze helpdesk: wij staan u graag te woord!

Meld ons uw klacht of ongenoegen

Heeft u een klacht? Dat is vervelend om te horen. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u uw klacht kenbaar te maken door middel van een klachtenbrief. Wij verzoeken u uw klant- en opdrachtnummer te vermelden zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen en samen met u tot een passende oplossing te komen.

U kunt uw klachtenbrief sturen naar:

Elektro Jera
Marienwaard 61
6222 AM Maastricht
(085) 130 34 23 
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.